Názory účastníka 27. ročníku MR Adama Prouska

Posted on Posted in Novinky a Tiskové zprávy

Adam Prousek, ředitel marketingu a inovací společnosti PETROF, je dalším manažarem, který zvedl hozenou rukavici a přihlásil se do 27. ročníku soutěže MANAŽER ROKU 2019. Představujeme vám jeho názory na níže uvedené otázky, ale i vysvětlení, proč vstoupil do soutěže.

  

Krédo: Život je moc krátký na to, abych pil desítku.

 

  1. Co považujete za Váš největší manažerský (profesní) úspěch v posledních letech?

 Dokázal jsem se obklopit lidmi, kteří dělají svou práci skvěle a posouvají celou firmu tím správným směrem.

 

  1. Jaké vidíte v současnosti nejdůležitější změny ve stylu řízení (měkké dovednosti).

Stále důležitější je empatie a také ochota neustále se učit novým věcem. Jen tak se manažer může stát leaderem a zdrojem inspirace.

 

  1. Jak řešíte potřebu převzdělávání (reskillingu) managementu a pracovníků vzhledem k nástupu digitalizace.

Osobní zájem a zaujetí pro sebevzdělávání jednotlivých členů managementu je dle mého názoru zásadní. Silná vnitřní motivace je pak nejlepším předpokladem k efektivitě školení a workshopů, kterých se členové našeho managementu účastní.

 

  1. Hlavní rizika naší planety se vztahují k ochraně životního prostředí a udržitelné budoucnosti. Jak je vnímáte a jak na ně reaguje vaše společnost?

My se k udržitelnosti stavíme zejména tak, že vyrábíme produkty, které přináší lidem radost několik desetiletí. Díky své kvalitě zkrátka vydrží a použitý materiál slouží dlouho svému účelu.

 

  1. Váš nejpádnější důvod, proč jste přijal nominaci do soutěže MANAŽER ROKU?

Neumím odmítat výzvy.