Milan Šmíd I Zásilkovna s.r.o.

Milan Šmíd I Zásilkovna s.r.o.

17 října, 2021

Milan Šmíd je marketingovým ředitelem skupiny Packeta, kam patří také česká Zásilkovna. Za dva roky ve funkci dokázal zrealizovat řadu úspěšných komunikačních kampaní. Do marketingu zavedl princip projektového řízení. Nebojí se využívat i nové kanály a spolupráci s influencery. Díky němu dosahuje Zásilkovna vynikajících hospodářských výsledků. Velmi úspěšná byla kampaň na podporu nové služby Zásilkovna domů. Zapojili se do ní například Jirka Král, Little Kao, Pepis, Dva tátové, Loowfatkids nebo Cat&Cook. Na podporu výdejních míst vznikl také projekt Příběhy výdejních míst, které zákazníkům přibližují vybraná výdejní místa. V oblasti e-commerce patří Milan Šmíd k vyhledávaným odborníkům. Pravidelně se účastní jako přednášející klíčových akcí tohoto stále rychleji se rozvíjejícího se segmentu ekonomiky.